Tocadiscos de paret, packaging creatiu i realitat animada

Quina és la millor manera de presentar i comercialitzar un producte? Trobereu diversos exemples de com el disseny i la imaginació poden fer que us enamoreu a l’instant d’una cosa i la volgueu molt fort. Ah! I si teniu el cervell partit entre el que veieu i el que us imagineu, us encantarà el que us ensenyarem més avall. Us presentem les tres creativitats que més ens han agradat aquesta setmana:

1. Reinventant el tocadiscos (un altre cop)

Pocs objectes han tingut tantes vides com el tocadiscos. Tocat, enfonsat i reviscut diversos cops, ara és el torn de la imaginació de Miniot, que fan autèntiques delícies amb tocs de fusta. Aquest cop, un simple i fantàstic tocadiscos, amb un disseny minimalista i amb tan sols un botó. Si en voleu un, comenceu a estalviar…

2. Alegria pel paladar i per la vista

Tots convindrem que quan comprem alguna cosa, part del què ens encanta del producte és com ve presentat i com te l’emportes o com el reps a casa. En aquest magínific post de Domestika hem trobat diversos exemples de packaging creatiu, com per exemple el forn Triticum, els bombons Prince Nahua o la mel Abeeja.

3. Realitat i ficció augmentada

Després de la moda del I see faces, la realitat i la imaginació es tornen a mesclar de la mà del fotògraf François Durlen. L’artista s’imagina personatges de ficció camuflats en escenes quotidianes i en persones que ens creuem cada dia. I tot, amb un punt de mala llet que ens encanta 🙂

Què us han semblat? La setmana que ve, més!